closex

מדריך למשתמש

מדריך למשתמש CAR2GO

איזה כיף שהצטרפתם אלינו, תכלס. זה אומר הרבה עליכם בתור בני אדם.
אנחנו שואפים לשנות את התפיסה לגביי הרכב הפרטי, ולעבור לצרוך תחבורה כשירות ולא בעלות,
כך שתוכלו גם לחסוך אלפי שקלים בחודש וגם תצמצמו את זיהום האוויר והעומסים בכבישים!
מרגע הצטרפותכם לשירות אתם חלק מקהילה. קהילה של אלפי נהגים שנוהגים בתחבורה שיתופית. זכרו,
הרכבים משמשים מידי יום כמה וכמה נהגים, לכן חשוב לשמור על הרכבים ולדאוג להם כאילו היו רכבכם הפרטי.
רק שתדעו...
השירות שלנו פועל בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, ראשל"צ, ירושלים, אשדוד, הרצליה, רעננה, באר שבע, נתניה וחיפה.

מנויי CAR2GO יכולים לנסוע ב-2 המודלים שלנו בכל רגע נתון ובכל ערי הפעילות.

CAR2GO פועל בשני מודלים של נסיעה:

המודל האדום – מודל "הלוך – חזור" לנסיעות בינוניות וארוכות בתוך העיר ומחוצה לה.

פועל בערים: תל-אביב, רמת-גן, גבעתיים, רעננה, הרצליה, ירושלים, חיפה, נתניה ואשדוד

במודל זה לוקחים רכב מחניה ספציפית ומחזירים אותו אל אותה החניה ממנה הוא נלקח.
התשלום: מחושב מהשעות שהרכב ברשותכם + הק"מ שנסעתם.

המודל הכחול – מודל "כיוון אחד" לנסיעות קצרות בתוך העיר.

פועל בערים: נתניה וחיפה

במודל זה לוקחים רכב מחניה ייעודית של השירות ומחזירים לכל חניה ייעודית אחרת.
התשלום: לפי דקות שימוש בלבד.

אז אחרי שעשינו קצת סדר בראש, כמה כללים לשיתופיות טובה ומוצלחת:

  • עוד לא הורדתם את האפליקציות שלנו? אפליקציה למודל האדום- אפליקציה למודל הכחול- זמינות להורדה בחניות האפליקציות.
  • בנסיעה הראשונה שלכם, צרו קשר עם שירות הלקוחות ב – 8255* שם אחד הנציגים ינחה אתכם ויאקטב עבורכם "כרטיס חכם"
    הכרטיס החכם משמש כגיבוי לאפליקציה למקרים בהם חונים בחניונים תת קרקעיים או כשנגמרת הסוללה בטלפון.
  • הגעתם לרכב? בדקו את הרכב לפני ההתנעה ביסודיות ובסבלנות. זיהיתם נזק? דווחו לנו באפליקציה או למוקד ב – 8255* לפני ההתנעה.
  • אין להכניס בע"ח או לעשן ברכב.
  • חל איסור מוחלט על כל מי שלא רשום במערכת שלנו בתור נהג לנהוג ברכבי השירות.
  • במודל האדום: יש להחזיר את הרכב עם לפחות רבע מיכל דלק – בכל הרכבים שלנו יש דלקן אוניברסלי.
    תדלקתם? קבלו 10 ₪ לטובת נסיעות בשירות בחודש העוקב.
  • במודל האדום: הקפידו להחזיר את הרכב בזמן – איחורים גוררים קנסות – צריכים להאריך את ההזמנה?
    בדקו דרך האפליקציה שהרכב זמין והאריכו את ההזמנה על הרכב.

תאונות ונזקים:

אם הייתם מעורבים בתאונה או שנעשה נזק בזמן ההזמנה שלכם, הישארו במקומכם, צרו איתנו קשר מיד ואנחנו נדריך אתכם. בנוסף תוכלו למצוא ברכב דוח תאונות ונזקים – מלאו אותו והעבירו אלינו תוך 24 שעות.
שימו כי באחריותכם לקחת את מלוא הפרטים מכל המעורבים בתאונה.

ביטול השתתפות עצמית:

על מנת להימנע מתשלום והשתתפות עצמית במקרה של נזק או תאונה אנחנו ממליצים להצטרף לביטוח ביטול השתתפות עצמית ולהנות מראש
שקט בכל נסיעה. לפרטים פנו אל מוקד שלנו ב – 8255*

זיכויים וחיובים:

על מנת להקל עליכם, ריכזנו עבורכם באתר החברה נספח עלויות ובו כלל העלויות והזיכויים.
אנא עברו עליו בעיון לפני ההזמנה הראשונה שלכם.

מענה במוקד השירות בנגיעת אצבע:

לחיצה אחת בכפתור ההתקשרות ברכב (ממוקם משמאל להגה) ותוך שניות ספורות תקבלו מענה מנציגי השירות שלנו בדיבורית. אנחנו זמינים
עבורכם 24/7

 

המדריך למודל האדום "הלוך – חזור":

תל אביב, רמת גן, גבעתיים, ראשל"צ, ירושלים, אשדוד, הרצליה, רעננה, נתניה וחיפה.

ביצוע הזמנה:

אתם יכולים להזמין בספונטניות או מראש, הכל דרך האפליקציה.
אנחנו ממליצים להזמין את הרכב ברגע שאתם יודעים שאתם צריכים אותו כדי להבטיח שהחניה הקרובה ביותר אליכם תהיה זמינה.

יש להגדיר בעת ההזמנה שעת התחלה ושעת סיום להזמנה.
אנחנו ממליצים לקחת מרווח ביטחון של רבע שעה לפחות בשעת סיום ההזמנה כדי למנוע איחורים בהחזרת הרכב.

שינוי וביטול הזמנה:

ניתן לשנות או לבטל הזמנה בכל רגע נתון באמצעות האפליקציה אם לא הסתדרתם הנציגים שלנו במוקד השירות ישמחו לעזור.
שימו כי הארכת שריון הרכב תלויה בזמינות הרכב.

כניסה לרכב:

הגעתם לרכב? לחצו על הכפתור באפליקציה והתחילו בבדיקת הנזקים.
דווחו לנו לפני ההתנעה על כל מקרה של פגיעה חדשה ברכב, לכלוך, ריחות לא נעימים או כל בעיה אחרת באמצעות האפליקציה.

בנוסף – התקשרו אלינו ודווחו למוקד השירות שלנו ב – 8255*.
שימו התנעת הרכב משמעה דיווח על רכב תקין, נקי וללא נזק חדש והאחריות עליו עוברת אליכם.

עצירת ביניים:

הקפידו לסגור את כל החלונות ולנעול את הדלתות ע"י לחיצה על "נעילת דלתות" באפליקציה או ע"י העברת הכרטיס החכם בשמשת הרכב.
את המפתח יש להשאיר ברכב אך זכרו להוציא אותו מה סוויץ'.

החניה בזמן השימוש היא על אחריותכם בלבד. אבל למה להסתבך? שימו פנגו.
כל הרכבים שלנו מנויים לשירות פנגו – הפעלת פנגו וסיומו על אחריות המנוי בלבד.

תדלוק:

יש להחזיר את הרכב עם לפחות רבע מיכל דלק – בכל הרכבים שלנו יש דלקן אוניברסלי.

תדלקתם? קבלו 10 ₪ לטובת נסיעות בשירות בחודש העוקב.

החזרת הרכב עם פחות מרבע מיכל דלק תגרור אחריה חיוב נוסף בכפוף לחוזה, בנוסף לעלות השימוש בפועל. חבל.

ניקיון הרכב:

אנחנו מקפידים לספק עבורכם רכבים חדשים, נקיים ומתוחזקים היטב.,.
יש לשמור על פנים הרכב נקי. אסור לעשן או להסיע בעלי חיים ברכבים שלנו. זה לא שאנחנו לא אוהבים בעלי חיים – אבל צריך להתחשב בכולם. ככה
זה בתחבורה שיתופית.

במידה והרכב לא נקי – דווחו לנו. בנוסף תוכלו לקחת את הרכב לכל תחנת "שטיפומט" ולשטוף אותו ללא כל עלות.

שטיפת הרכב תזכה את החשבון שלכם ב-35 ₪ לטובת נסיעות בחודש העוקב.

החזרת הרכב במצב מלוכלך מכל סיבה שהיא תגרור חיוב נוסף במפורט בחוזה.

בסיום נסיעה מוודאים ש…

  • הרכב הוחזר וחונה באותה החניה ממנה הוא נלקח.
  • הרכב נקי
  • החלונות סגורים
  • יש לפחות רבע מיכל דלק
  • האורות כבויים
  • המפתח מחוץ לסוויץ'
  • לא השארתם חפצים אישיים ברכב
  • נעלו את הרכב ובדקו כי לא נגרם נזק במהלך ההזמנה שלכם

במידה וסיימתם את ההזמנה מעל חצי שעה ממועד ההחזרה המתוכנן – לחצו על כפתור ה-X הממוקם משמאל להגה, כך המערכת

שלנו תזהה כי סיימתם את השימוש ותקבלו החזר בגובה 50% מהזמן שנותר.

 

 

 

המדריך למודל הכחול "כיוון אחד":

נתניה וחיפה.

ביצוע הזמנה:

אפשר לשריין את הרכבים במודל זה לזמן של 15 דק' ללא עלות. לא הספקתם להגיע אל הרכב ועדיין רוצים לשריין אותו? הארכת שריון תעלה לכם לכל
דקה חצי מעלות דקת נסיעה.

שינוי וביטול הזמנה:

כל מנוי זכאי לבטל עד 5 נסיעות בשנה ללא עלות. לאחר מכן, מהביטול השישי והלאה, תחויבו ב – 5 ₪ לביטול.

כניסה לרכב:

הגעתם לרכב? לחצו על הכפתור באפליקציה והתחילו בבדיקת הנזקים. דווחו לנו לפני ההתנעה על כל מקרה של פגיעה חדשה ברכב, לכלוך, ריחות

לא נעימים או כל בעיה אחרת באמצעות האפליקציה. בנוסף – התקשרו אלינו ודווחו למוקד השירות שלנו ב – 8255*.

שימו התנעת הרכב משמעה דיווח על רכב תקין, נקי וללא נזק חדש והאחריות עליו עוברת אליכם.

עצירת ביניים:

חונים, מכבים את הרכב ולוחצים על כפתור "עצירת ביניים". בסיום עצירת הביניים חוזרים לרכב וממשיכים את הנסיעה. עלות דקת עצירת ביניים היא
50% מעלות דקת נסיעה רגילה. בזמן עצירת ביניים יש להחנות בהתאם לחוקים העירוניים ובמקומות המורשים בלבד. החניה בזמן השימוש היא על
אחריותכם בלבד, אבל למה להסתבך? שימו פנגו. כל הרכבים שלנו מנויים לשירות פנגו – הפעלת פנגו וסיומו על אחריות המנוי בלבד.

טעינת הרכבים:

כל הרכבים שלנו הם חשמליים! אנשי התפעול שלנו דואגים להטעין את הרכבים כל הזמן. הגעתם אל הרכב והוא מחובר לעמדת הטעינה?
ניתוק הטעינה מתבצע ב-3 שלבים פשוטים. את ההסבר לניתוק ניתן למצוא בתא המטען וליד כיסא הנהג.

ניקיון הרכב:

אנחנו מקפידים לספק עבורכם רכבים חדשים, נקיים ומתוחזקים היטב. יש לשמור על פנים הרכב נקי. אסור לעשן או להסיע בעלי חיים ברכבים שלנו.
זה לא שאנחנו לא אוהבים בעלי חיים – אבל צריך להתחשב בכולם. ככה זה בתחבורה שיתופית. במידה והרכב לא נקי – דווחו לנו. החזרת הרכב במצב
מלוכלך מכל סיבה שהיא תגרור חיוב נוסף במפורט בחוזה.

בסיום נסיעה מוודאים ש…

  • הרכב הוחזר לאחת מהחניות הייעודיות של השירות באופן שאינו מפריע לשאר החניות ובהתאם לחוקי העירייה.
  • הרכב נקי
  • וודאו כי המנוע דומם וכי צג המחוונים כבוי_לא מופיע READY על הצג). הרכבים החשמליים מאוד שקטים ולעיתים רק נדמה שהמנוע דומם.
    לאחר מכן יש ללחוץ על סיום נסיעה באפליקציה.

בכל בעיה הנוגעת לסיום ההזמנה יש ליצור קשר עם מוקד השירות שלנו ב – 8255*.

שינוי מדריך למשתמש ותעריפים: CAR2GO שומרת לעצמה את הזכות לתקן ולשנות את החוזה והתעריפים מעת לעת. במידה ותעשה כן, יישלח לדואר
האלקטרוני של כל מנויי CAR2GO מזכר המכיל את כל השינויים שנעשו בתוך 14 יום מיום השינוי. כמו כן יפורסם עותק של החוזה והתעריפים החדשים
באתר החברה. תקפות: החוזה ישאר בתוקף גם במקרה שתנאי המופיע מתגלה כלא חוקי, בלתי ניתן לאכיפה או לא תקף. במידה שהתנאי יתגלה כלא
חוקי כאמור, הוא יבוטל.

לפרטים
close slider



לפרטים ומידע נוסף




אני מסכים/ה לקבל הצעות למוצרים ו/או שירותים בדוא"ל ובמסרונים.