closex

קצת עלינו

CAR2GO היא קהילה של אלפי נהגים שחולקים כלי רכב שיתופיים. קהילה שמייצרת אלטרנטיבה לרכב פרטי, בלי להתפשר על נוחות, גמישות וחופש.

החזקת הרכב הפרטי היא הוצאה גדולה, אפילו גדולה מאוד…
רוב הזמן הרכב שלנו עומד בחניה גם כשאנחנו בחו"ל, בעבודה ואפילו כשאנחנו ישנים. ובזמן הזה אנחנו ממשיכים לשלם עבור הוצאות הרכב. למה? כי התרגלנו.
כולנו מבינים שהדבר הנכון לעשות הוא להיות חלק מרעיון חדש, מכלכלה חדשה ומסגנון חיים דינאמי שלא נכנע לתכתיבים. הלקוחות שלנו הם כאלה שמבינים שרכב פרטי זה כאב ראש רציני וכאב כיס כרוני: מוסכים, ביטוחים, טסט, חיפוש חנייה, שטיפה ועוד…
עם CAR2GO יש לכם רכב "פרטי" שיהיה שלכם, אבל רק כשצריך. רוצים לנסוע לחתונה, לים, לאיקאה, לטיול או לפגישת עבודה? אין בעיה, בשביל זה אנחנו כאן- הזמינו רכב באתר האינטרנט או באפליקציה, מהרגע להרגע או בהזמנה מראש (תלוי במודל) ויש לכם רכב. כמו פרטי, רק שיתופי.

אנו מפעילים 2 מודלים של נסיעה בערים אסטרטגיות בארץ:


מודל נסיעה "הלוך – חזור" – ת"א, ר"ג, גבעתיים, הרצליה, רעננה, ראשל"צ וירושלים, ובקרוב גם באשדוד.

השירות במודל זה מיועד לנסיעות בינוניות וארוכות בתוך העיר ומחוצה לה. ניתן להזמין רכב בספונטניות או מראש. הרכב יחכה לכם בחניה ייעודית וסיום הנסיעה מתבצע באותה החניה בדיוק. התשלום מחושב לפי הזמן והמרחק שנסעתם ברכב, בהתאם לתעריפי המסלול שיבחר בתהליך ההרשמה.

מודל נסיעה ב"כיוון אחד" – חיפה, נתניה ובקרוב גם בקריות .
הרכבים החשמליים שלנו לנסיעות קצרות בעיר. במודל זה ניתן להזמין כל רכב הנמצא בחניות הייעודיות שלנו ברחבי העיר ולסיים את הנסיעה בכל חנייה ייעודית אחרת. התשלום מחושב לפי דקות הנסיעה בלבד.

אז sharing is caring כבר אמרנו?

היתרון הירוק

| CAR2GO הוא שירות CARSHARING
כשאתם נוהגים בתחבורה שיתופית, זאת אומרת כשאתם חולקים את הרכב עם עוד כמה וכמה נהגים, אתם לא רק חוסכים בהוצאות הרכב אלא גם תורמים לאיכות הסביבה בהפחתת כלי הרכב על הכביש

| אז איך בדיוק

מהמשתמשים מחליטים שלא לרכוש רכב חדש

30
20%

הפחתה בפליטת
גזים לריאות ירוקות
בריאות

14 חניות

כל רכב של CAR2GO מפנה

14 רכבים מהכביש
55% למעלה מ-

מהמשתמשים מחליטים שלא לרכוש רכב חדש

שאלות ותשובות

  • | הצטרפות לשירות
    כל מה שצריך לעשות זה להיכנס ללינק, להירשם אונליין ולחכות לאישור הרשמתכם ע"י המוקד שלנו. עם קבלת האישור ישלח אליכם בדואר כרטיס חכם המאפשר פתיחה ונעילה של הרכב, בנוסף לאפליקציה.
    כן. אבל אם אתם מסתבכים תמיד אפשר להתקשר אלינו ל8255* שלוחה 2. מבטיחים לעזור.
    כל אחד מגיל 21 ומעלה עם לפחות שנתיים רישיון והיעדר הרשעה בעבירות נהיגה חמורות. שימו לב, בין הגילאים 21-24 יש תוספת חודשית לביטוח נהג צעיר בעלות של 80 ₪.
    בכל שלב ניתן להתנתק מהשירות או להקפיא את המנוי. ניתן לפנות אלינו בפניה דרך האתר או טלפונית ב8255*.
    חפשו את עמוד העיר שלכם באתר, שם תמצאו את כל המידע אודות המודל הפעיל בעירכם, תעריפים, סוגי רכבים ועוד... וכמובן אנחנו תמיד כאן ב8255*.
    התשלום מבוצע ישירות מכרטיס האשראי. בעל המנוי צריך להיות גם בעל כרטיס האשראי הרשום ע"ג הכרטיס המשלם. ההורים משלמים? אין בעיה אבל הם צריכים לחתום על כתב ערבות. שימו לב כי בעת ההרשמה מתבצעת תפיסת מסגרת של 2000 ₪ המשתחררת אוטומטית לאחר חודש.
  • | הזמנת רכב
    ניתן להזמין את הרכבים שלנו במספר אפשרויות פשוטות: הזמנות במודל נסיעות "הלוך - חזור": 1. דרך אתר ההזמנות (רואים למעלה את כניסת המינויים?) 2. דרך שירות הלקוחות הטלפוני שלנו ב8255*. הזמנת רכבים במודל נסיעות "כיוון אחד" מתבצעות דרך האפליקציה.
    ברגע שתצטרפו לשירות CAR2GO, תקבלו כרטיס חכם. הכרטיס החכם הוא המפתח לכל הרכבים שלנו. כל מה שצריך זה להגיע לרכב בחניה שהזמנת ולהצמיד את הכרטיס לשמשה הקדמית. הרכב יפתח מיד והמפתחות יחכו לכם בפנים. כן, זה טוב כמו שזה נשמע. במודל נסיעה "כיוון אחד" תוכלו לבצע פתיחת דלתות גם דרך האפליקציה.
    תלוי במודל. במודל "הלוך - חזור" - אם אתם טיפוסים שלא אוהבים הפתעות, תוכלו להזמין גם שנה מראש. אם אתם יותר ספונטניים, תוכלו להזמין רכב גם כמה דקות מראש. אפשר להזמין בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע. אנחנו ממליצים להזמין את הרכב ברגע שאתם יודעים שאתם צריכים אותו, כדי לשריין את הרכב ולהבטיח את זמינותו. במודל "כיוון אחד" ניתן לשריין ללא עלות את הרכב ל- 15 דקות לפני הנסיעה המתוכננת. באפשרותכם להאריך את השריון ב- 15 דקות נוספות בתשלום סמלי.
    את רכבי מודל "הלוך - חזור" ניתן להזמין לכל פרק זמן שאתם צריכים. שעה, חמש שעות, יומיים או עשרה ימים. התשלום בהתאם למודל הנסיעה והמסלול אליו אתם שייכים.
    במודל נסיעות "הלוך - חזור" -ביטול הזמנה למעלה מ-6 שעות לפני תחילתה - ללא עלות. על ביטול בין שש שעות לשעה לפני תחילת הזמנה – תשלמו 25% מסכום שעות ההזמנה. על ביטול ההזמנה פחות משעה לפני תחילתה – תשלמו של 50% מסכום ההזמנה. במודל נסיעה "כיוון אחד" יש לכם 5 ביטולי נסיעה בשנה ללא עלות, מהביטול ה-6 ומעלה תחויבו עבור כל ביטול בסכום של ₪5.
    במידה וההזמנה כבר החלה וברצונכם לבטלה, תחוייבו על מינימום של שעת השכרה +תוספת של 50% מהשעות הנותרות. לדוגמא- הזמנתי את המיני קופר לשעה 17:00-22:00, וב17:30 החלטתי לבטל את ההזמנה. חיוב הביטול הינו שעת השכרה אחת מלאה כלומר, מ-17:00-18:00 ובנוסף אחוייב על 50% בעבור השעות שנותרו להזמנתי כלומר מ-18:00-22:00.
    ניתן להאריך הזמנה פעילה בכל שלב, בתנאי שהרכב לא הוזמן ע"י מנוי אחר. ההארכה הינה ללא עלות וניתן לעשותה דרך האיזור האישי באתר או דרך נציגי השירות שלנו ב8255* (24/7).
    במידה ויש חשש כי לא תספיק להגיע בזמן שקבעת לסיום ההזמנה, כל מה שצריך הוא להאריך את משך ההזמנה. במידה ולא הצלחת יש ליצור קשר מידי עם מוקד השירות ב-8255* שינסה לעזור ולחפש פתרונות.
  • | הרכבים שלנו
    יש מלא סוגים! יש רכביי "מיני", כמו ניסאן מיקרה ויונדאי I10, יש רכבים "מגניבים" כמו סמארט ומיני קופר, יש רכבים משפחתיים ומנהלים כגון יונדאי I25 או KIA Rio יש רנו זואי חשמלית וגם מכוניות מסחריות (אם אתם צריכים להעביר ספה או מקרר) כמו רנו קנגו וסיטרואן ג'אמפי.
    במודל נסיעה "הלוך - חזור", הרכבים מפוזרים במגוון חניות באזורי הפעילות שלנו. את מיקומי החניות במודל נסיעה "כיוון אחד" תוכלו לראות באפליקציה. ניתן לצפות במפת החניות בכל עמוד עיר.
    כל הרכבים שלנו מנויים לכל השירותים. אנו משייכים את החיוב לכל לקוח. תוכלו לראות את החיוב אצלכם עד חודש וחצי מרגע השימוש בשירות.
    כן, חלק נכבד מהרכבים שלנו מצויידים בבוסטרים במיוחד לקטנטנים שלכם. לפירוט נוסף קראו כאן לצערינו בשלב זה, אין כסאות תינוק.
    ברוב הרכבים יש את 2 החיבורים , מומלץ לבדוק בממשק או דרך המוקד. חשוב לזכור כי רק החיבורים נמצאים ולא הכבלים עצמם .
  • | מדיניות, ביטוחים ונהלים
    כל הרכבים שלנו מבוטחים. במקרה של תאונה או פגיעה ברכב, הלקוח שהרכב היה ברשותו בעת התאונה יחויב על הנזק עד למקסימום גובה ההשתתפות העצמית, בהתאם לסוג הרכב והתקנון. באפשרותכם להצטרף לתוכנית לביטול ההשתתפות העצמית, ואז, אם חלילה היתה תאונה או פגיעה ברכב, לא תחול עליכם ההשתתפות העצמית שגובה חברת הביטוח.
    פשוט תעדכנו אותנו ואנו ננפיק לכם כרטיס חכם חדש בעלות של ₪45.
    במידה וסיימתם את הנסיעה מוקדם מהצפוי (חצי שעה ומעלה ) יש ללחוץ על כפתור ה X (הממוקם משמאל להגה) הפעולה תזכה אתכם ב- 50% מהזמן הנותר להזמנה. יש ללחוץ על הכפתור כאשר הרכב בחניה הייעודית וכאשר המנוע דומם. ניתן לקצר גם דרך האזור האישי או דרך מוקד השירות ב-8255*.
    אם קיבלת דו"ח משטרה, אנחנו יכולים רק להצטער בשבילך. הדו"ח הוא על שמך הפרטי ועליך לטפל בו לבד, מעצבן ככל שזה יהיה. במידה שדו"ח משטרה יגיע אל משרדינו, אנו מסבים את הדו"ח בתשלום על שם הלקוח. במקרה של דו"ח חניה – הדו"ח מוצמד לחלון ועליך לשלמו. אבל הרי כל הרכבים שלנו מנויים לפנגו אז למה להסתבך?
    עישון ברכבים אסור בהחלט וגורר קנס.
    לצערנו הרב, חלק מהלקוחות שלנו אלרגיים לבעלי חיים. ולכן, על אף אהבתנו העזה לבעלי חיים - אסור להכניס אותם לרכבים שלנו.
    בלי פאניקה! יש לצלצל למוקד השירות שזמין 24/7 ב- 8255* ולדווח באותו הרגע. המוקד שלנו ינחה אתכם מה לעשות צעד אחר צעד.
    השתדלו לא לאחר בהחזרת הרכב, זה פוגע באופן מהותי באיכות השירות שאנו נותנים ללקוחות שלנו. במידה ואתם צופים שתאחרו. נסו להאריך את הזמנתכם דרך האיזור האישי באתר או התקשרו אל מוקד השירות שלנו שפועל 24/7 ב- 8255*. במידה והרכב לא יוחזר בזמן הקבוע בהזמנה, המערכת מחייבת אוטומטית ב 75 שקלים + שקל על כל דקת איחור כך שאנו ממליצים מאוד להגיע בזמן.
    יש לצלצל למוקד שלנו ב8255* ולדווח על הנזק לפני הנעת הרכב ותחילת השימוש. בתום הדיווח יינתן מספר אישור אותו יהיה ניתן לרשום בדף הנזקים. במודל כיוון אחד הדיווח מתבצע דרך האפליקציה.
    יש לדווח למוקד שלנו שזמין 24/7 ב-8255* ולשלוח תמונה של מד הדלק על מנת שנוכל לפנות ללקוח הקודם. בכל הרכבים שלנו מותקן דלקן של סונול. ניתן לתדלק בכל תחנות סונול הקיימות, ובעבור תדלוק תזוכה ב-10 ₪, הזיכוי יינתן עד כחודש וחצי לאחר התדלוק.
    אם רכב אחר תופס את החניה במהלך הזמנתכם או בתום ההזמנה יש לצלצל למוקד ב-8255*. נציגינו ינחו אתכם מה עליכם לעשות .
    החשבונית החודשית נשלחת אחת לחודש (עד לעשירי לחודש). החשבונית נשלחת במייל עם סיסמא. הסיסמא היא תעודת הזהות של בעל המנוי.
  • | תקלות
    נסו לבצע איפוס סיסמא על ידי לחיצה על "שכחתי סיסמא" . במידה ולא נשלח אליכם מייל היעזרו במוקד השירות בטלפון 8255*.
    אם אינך יכול להאריך הזמנה כנראה שמישהו הזמין את הרכב אחריך . להבא אנו ממליצים לשמור על טווח ביטחון של רבע שעה ומעלה על מנת לא להיות בלחץ ולאפשר הארכה במידת הצורך.
    כאשר נכנסים לרכב יש 3 דק' להניע את הרכב. במידה ולא עשיתם זאת יש להעביר את הכרטיס החכם על גבי השמשה בשנית , לנעול את הרכב ולפתוח אותו מחדש. מיד לאחר הפעולה יש להניע את הרכב. במקביל יש לשים לב שהרכב על מצב PARKING , ההגה לא נעול והרגל על הברקס. במידה והבעיה לא נפתרה יש ליצור קשר עם המוקד בטלפון 8255*.
    אל דאגה, זוהי נורית חיווי ללחץ אוויר המעידה על כך כי אין איזון של אויר בין 4 הגלגלים. ראשית יש לבדוק כי לא מדובר בפאנצ'ר באחד הגלגלים, במידה ואין פנצ'ר כנראה שחסר אוויר באחד הצמיגים. מלאו אוויר באחת מתחנות הדלק. במידה והנורית עדיין דולקת צרו עמנו קשר ב8255*.
    יש לעצור את הרכב ולדווח למוקד שלנו בטלפון 8255*. שים לב כי אם הנורה אדומה עם סימן קריאה ייתכן ובלם היד לא הורד באופן מלא.
    ראשית כל שים לב כי הנך ברכב הנכון בחניה הנכונה. במידה והפרטים נכונים וחופפים לאישור ההזמנה שנשלח אליך למייל אנא צור קשר עם שירות הלקוחות ב8255* על מנת שנוכל לעזור בפתרון מהיר.
    יש לדווח למוקד באופן מיידי ולחכות להנחיות. באופן כללי אם נגרם פאנצ'ר במהלך הזמנתכם עליכם לתקנו ולהחזיר את הרכב במצב תקין. ניתן להחליף לגלגל רזרבי ולקחת את הרכב לפנצ'ריה הקרובה למקום בו אתם נמצאים.
  • | עוד שאלות שאולי תרצו לשאול
    בכל המכוניות שלנו, חוץ מהחשמליות כמובן, מותקן דלקן של סונול, כל מה שצריך לעשות כשרוצים לתדלק זה להיכנס לאחת מתחנות סונול ולתדלק. עכשיו שימו לב: תדלקתם מיכל מלא? תקבלו זיכוי של 10 ₪ מתנה לשימוש במכוניות שלנו במודל "הלוך - חזור" בחודש שאחרי.
    במודל נסיעות "הלוך - חזור" (המכונית עם הגל האדום) לא. לכל מכונית במודל זה יש את החניה השמורה שלה. את הרכבים המודל זה צריך להחזיר בדיוק לאותה חנייה בסוף השימוש. במודל נסיעות "כיוון אחד" (המכונית עם הגל הכחול) ניתן לקחת מחניה שמורה אחת ולהחזירה בכל חנייה ייעודית שמורה אחרת המופיעה באפליקציה.
    כן. הזמנת רכב מותנית במינימום שעה.
    מצטערים, לא. הכרטיס אישי ואינו ניתן להעברה. אחרת, הביטוח לא מכסה את הנהג. ואתם הרי לא רוצים לנסוע בלי ביטוח. מה שכן, ניתן לצרף למנוי בן משפחה מקרבה ראשונה שיקבל כרטיס אישי משלו בעלות חד פעמית.
    על מנת לצרף נהג יש 2 אופציות: לחייג למוקד השירות שלנו בטלפון 8255* שם נציג יקבל את פנייתך ויעזור לך בהתליך הרשמת נהג, או לשלוח בקשה דרך הממשק לצירוף נהג.
לפרטים
close slider



לפרטים ומידע נוסף


אני מסכים/ה לקבל הצעות למוצרים ו/או שירותים בדוא"ל ובמסרונים.