לפני 100 שנה, הנסיעה מפתח תקוה ליפו ארכה שעה ועשר דקות על סוס ועגלה. היום זה לוקח אותו זמן, בגלל הפקקים. משפחה מוציאה 30 אלף שקל על רכב פרטי בשנה וזה הון מת שמשתמשים בו שעה ביום ורוב היום הרכב נמצא בחניה, או בבית או בעבודה. חבל!

לכן, ובמטרה להפחית את מספר הרכבים הפרטיים במרחב הציבורי, קמו בעולם מודלים שונים לשיתוף רכבים CAR SHARING. בשנת 2008 הבאנו את בשורת שיתוף הרכבים לארץ ומאז אנו פועלים במספר ערים עם מודלים שונים ומציעים ללקוחות שלנו אפשרות לרכב פרטי רק כשצריך, זמין 24/7:

 

מודל נסיעה הלוך ושוב  –  לפיו, בסוף השימוש מחזירים את הרכב לאותה חניה ממנה נלקח הרכב. מיועד לנסיעות בינוניות וארוכות בתשלום לפי שעה וק"מ.

אנו פועלים לפי מודל זה בערים תל אביב – יפו, רמת גן, גבעתיים, רעננה, אזור התעשיה הרצליה ותחנות הרכבת בתל אביב והרצליה.

 

מודל נסיעה לכיוון אחד – לפיו, בסוף השימוש מחזירים את הרכב לכל חנייה ייעודית שמורה אחרת בעיר. מיועד לנסיעות קצרות בתשלום לפי דקה.

בימים אלו אנו בשלבי בניית המודל בעיר חיפה עם רכב חשמלי. מדובר ברכב החשמלי השיתופי הראשון בארץ!

לפרטים נוספים >>> 

 

מודל A2Z – לפיו, בסוף השימוש מחזירים את הרכב לכל חניה חוקית בעיר.

אנו זכינו להפעיל לעיריית תל אביב את מודל שיתוף הרכבים אוטותל הפועל לפי מודל A2Z בשילוב עם מודל נסיעה לכיוון אחד.

כל שנשאר זה להצטרף לשירות ולהנות מרכב כשצריך. 24/7, עם חניה שמורה מתחת לבית או ליד העסק.