closex

שאלות נפוצות

יש לכם שאלה? הכנו עבורכם מאגר שאלות נפוצות של דברים שכנראה תרצו לדעת….


  • | הצטרפות לשירות

    כל מה שצריך לעשות זה להיכנס ללינק, להירשם אונליין ולחכות לאישור הרשמתכם ע”י המוקד שלנו.

    הכרטיס החכם משמש כגיבוי למקרים שבהם הסוללה בנייד נגמרת או בחניונים תת קרקעיים ללא קליטה. את הכרטיס יש לאסוף מהרכב בנסיעה הראשונה וליצור קשר ב-8255* עם שירות הלקוחות לשיוך הכרטיס.

    מודל “הלך- חזור” המודל האדום פועל ב- תל-אביב, גבעתיים, רמת גן, ראשל”צ, רעננה, הרצליה,ירושלים, אשדוד, נתניה וחיפה.
    והמודל “כיוון אחד” המודל הכחול פועל ב- חיפה ונתניה.

    לא. המנויים שלנו יכולים לנהוג על כככללללל הרכבים שלנו בכל ערי הפעילות שלנו.

    לשירות שלנו יש 2 אפליקציות. כל אפליקציה מיועדת למודל הנסיעה שלה.
    האפליקציה האדומה- למודל “הלוך- חזור”.
    והאפליקציה הכחולה- למודל “כיוון אחד”.
    אנחנו ממליצים להוריד את שתיהן, ככה תהיו מוכנים לכל תרחיש בכל עיר שבה תבקרו.

    מודל “הלוך-חזור” מיועד לנסיעות בינוניות וארוכות בתוך העיר ומחוצה לה. מודל זה מתומחר לפי כמות שעות ההשכרה והק”מ שנסעתם.
    במודל זה לוקחים רכב מחניה אחת ספציפית והחזרת הרכב מתבצעת באותה החניה ממנה הוא נלקח.

    מודל “כיוון-אחד” מיועד לנסיעות קצרות בתוך העיר והוא מתומחר לפי דקות נסיעה בלבד.
    במודל זה לוקחים רכב מחניה ייעודית אחת והחזרת הרכב מתאפשרת בכל חניה ייעודית אחרת בעיר.

    כל נהג מגיל 21 ומעלה עם לפחות שנתיים רישיון והיעדר הרשעה בעבירות נהיגה חמורות. שימו לב, בין הגילאים 21-24 יש תוספת חודשית לביטוח נהג צעיר בעלות של 80 ₪.

    בטח, צירוף נהג תחת המנוי הפרטי בעלות חד פעמית של 45 ש”ח, ניתן לצרף נהג תחת המנוי שלך רק בתנאי שהנהג מקרבה ראשונה.
    במידה ואתם לקוחות עסקיים תוספת נהג תעלה לכם 82 ש”ח.
    על מנת לצרף נהג יש 2 אופציות: לחייג למוקד המכירות שלנו בטלפון 8255* שם נציג יקבל את פנייתך ויעזור לך בהתליך הרשמת נהג, או לשלוח בקשה דרך הממשק לצירוף נהג.

    על מנת להוסיף נהג/ת למנוי שלכם יש להיכנס לאזור האישי באתר www.car2go.co.il עם ת.ז והסיסמא.

    לאחר מכן לחצו על שמכם בצד ימין למעלה- יפתח תפריט. בחרו – “הוספת נהג”.

    בחלון הנפתח יש להזין את כל הפרטים של הנהג המתווסף ולבסוף – חתימה שלכם בתחתית העמוד (החתימה הינה על כתב ערבות לנהג המתווסף)
    לאחר סיום מילוי הפרטים, ישלח מייל לנהג להשלמת פרטים נדרשים.
    עם סיום השלמת פרטי הנהג אנו נקבל את כל המידע ונוכל להקימו כנהג תחת המנוי שלכם במערכת.

    שימו לב:
    * עלות תוספת נהג בהינה 45 ₪ – תשלום חד פעמי. החיוב מתבצע באופן אוטומטי עם אישור הנהג המתווסף למנוי שלכם.
    * הוספת נהג מתאפשרת לקרבה ראשונה בלבד! (במידה ואתם בני זוג לא נשואים- יש לשלוח אסמכתא לזוגיות- חשבון בנק משותף/ חוזה דירה משותף וכו’ – למייל:
    sales@car2go.co.il

    בכל שלב ניתן להתנתק מהשירות או להקפיא את המנוי. ניתן לפנות אלינו בפניה דרך האתר או טלפונית ב-8255*.

    חפשו את עמוד העיר שלכם באתר, שם תמצאו את כל המידע אודות המודל הפעיל בעירכם, מחיר, סוגי רכבים ועוד…
    חפשו את המחירון
    כאן,

    וכמובן אנחנו תמיד כאן ב-8255*.

    התשלום מבוצע ישירות מכרטיס האשראי. בעל המנוי צריך להיות גם בעל כרטיס האשראי הרשום ע”ג הכרטיס המשלם. ההורים משלמים? אין בעיה אבל הם צריכים לחתום על כתב ערבות.
    שימו לב כי בעת ההרשמה מתבצעת תפיסת מסגרת של 2000 ₪ המשתחררת אוטומטית לאחר חודש.

  • | הזמנת רכב

    ניתן להזמין את הרכבים שלנו במספר אפשרויות פשוטות: הזמנות במודל נסיעות “הלוך – חזור”: 1. דרך אתר ההזמנות (רואים למעלה את כניסת המינויים?)
    2. דרך האפליקציה, חפשו CAR2GO “הלוך-חזור” בחנויות האפליקציה.
    הזמנת רכבים במודל נסיעות “כיוון אחד” מתבצעות דרך האפליקציה.

    דרך האפליקציה 🙂 בנוסף תקבלו גם כרטיס חכם. הכרטיס החכם הוא בעצם מפתח והוא משמש כגיבוי במידה ואין קליטה / או שנגמרה הסוללה. כדי לפתוח עם הכרטיס יש להצמיד את הכרטיס לשמשה הקדמית.

    תלוי במודל. במודל “הלוך – חזור” – אם אתם טיפוסים שלא אוהבים הפתעות, תוכלו להזמין גם שנה מראש. אם אתם יותר ספונטניים, תוכלו להזמין רכב גם כמה דקות מראש. אפשר להזמין בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע. אנחנו ממליצים להזמין את הרכב ברגע שאתם יודעים שאתם צריכים אותו, כדי לשריין את הרכב ולהבטיח את זמינותו. במודל “כיוון אחד” ניתן לשריין ללא עלות את הרכב ל- 15 דקות לפני הנסיעה המתוכננת. באפשרותכם להאריך את השריון ב- 15 דקות נוספות בתשלום סמלי.

    את רכבי מודל “הלוך – חזור” ניתן להזמין לכל פרק זמן שאתם צריכים. שעה, חמש שעות, יומיים או עשרה ימים. התשלום בהתאם למודל הנסיעה והמסלול אליו אתם שייכים.

    במודל נסיעות “הלוך – חזור” -ביטול הזמנה למעלה מ-6 שעות לפני תחילתה – ללא עלות. על ביטול בין שש שעות לשעה לפני תחילת הזמנה – תשלמו 25% מסכום שעות ההזמנה. על ביטול ההזמנה פחות משעה לפני תחילתה – תשלמו של 50% מסכום ההזמנה. במודל נסיעה “כיוון אחד” יש לכם 5 ביטולי נסיעה בשנה ללא עלות, מהביטול ה-6 ומעלה תחויבו עבור כל ביטול בסכום של ₪5.

    במידה וההזמנה כבר החלה וברצונכם לבטלה, תחוייבו על מינימום של שעת השכרה +תוספת של 50% מהשעות הנותרות.
    לדוגמא- הזמנתי את המיני קופר לשעה 17:00-22:00, וב-17:30 החלטתי לבטל את ההזמנה. חיוב הביטול הינו שעת השכרה אחת מלאה כלומר, מ-17:00-18:00 ובנוסף אחוייב על 50% בעבור השעות שנותרו להזמנתי כלומר מ-18:00-22:00.

    ניתן להאריך הזמנה פעילה בכל שלב, בתנאי שהרכב לא הוזמן ע”י מנוי אחר.
    ההארכה הינה ללא עלות וניתן לעשותה דרך האיזור האישי באתר או דרך נציגי השירות שלנו ב8255* (24/7).

  • | הרכבים שלנו

    יש מלא סוגים! יש רכביי “מיני”, כמו ניסאן מיקרה ויונדאי I-10, יש רכבים “מגניבים” כמו סמארט ומיני קופר, יש רכבים משפחתיים ומנהלים כגון יונדאי I-25 או KIA Rio יש רנו זואי חשמלית וגם מכוניות מסחריות (אם אתם צריכים להעביר ספה או מקרר) כמו רנו קנגו וסיטרואן ג’אמפי.

    ניתן לצפות במפת החניות בכל עמוד עיר.

    כל הרכבים שלנו מנויים לכל השירותים. אנו משייכים את החיוב לכל לקוח. תוכלו לראות את החיוב אצלכם עד חודש וחצי מרגע השימוש בשירות.

    כן, כל הרכבים שלנו מצויידים בבוסטרים במיוחד לקטנטנים שלכם.
    לפירוט נוסף קראו כאן
    לצערינו בשלב זה, אין כסאות תינוק.

    ברוב הרכבים יש את 2 החיבורים , מומלץ לבדוק בממשק או דרך המוקד. חשוב לזכור כי רק החיבורים נמצאים ולא הכבלים עצמם .

  • | מדיניות, ביטוחים ונהלים

    כל הרכבים שלנו מבוטחים. במקרה של תאונה או פגיעה ברכב, הלקוח שהרכב היה ברשותו בעת התאונה יחויב על הנזק עד למקסימום גובה ההשתתפות העצמית, בהתאם לסוג הרכב והתקנון.
    באפשרותכם להצטרף לתוכנית לביטול ההשתתפות העצמית, ואז, אם חלילה היתה תאונה או פגיעה ברכב, לא תחול עליכם ההשתתפות העצמית שגובה חברת הביטוח.

    פשוט תעדכנו אותנו ואנו ננפיק לכם כרטיס חכם חדש בעלות של ₪45.

    במידה וסיימתם את הנסיעה מוקדם מהצפוי (חצי שעה ומעלה ) יש ללחוץ על כפתור ה X (הממוקם משמאל להגה) הפעולה תזכה אתכם ב- 50% מהזמן הנותר להזמנה.
    יש ללחוץ על הכפתור כאשר הרכב בחניה הייעודית וכאשר המנוע דומם. ניתן לקצר גם דרך האזור האישי או דרך מוקד השירות ב-8255*.

    אם קיבלת דו”ח משטרה, אנחנו יכולים רק להצטער בשבילך. הדו”ח הוא על שמך הפרטי ועליך לטפל בו לבד, מעצבן ככל שזה יהיה. במידה שדו”ח משטרה יגיע אל משרדינו, אנו מסבים את הדו”ח בתשלום על שם הלקוח. במקרה של דו”ח חניה – הדו”ח מוצמד לחלון ועליך לשלמו. אבל הרי כל הרכבים שלנו מנויים לפנגו אז למה להסתבך?

    עישון ברכבים אסור בהחלט וגורר קנס.

    לצערנו הרב, חלק מהלקוחות שלנו אלרגיים לבעלי חיים. ולכן, על אף אהבתנו העזה לבעלי חיים – אסור להכניס אותם לרכבים שלנו.

    בלי פאניקה! יש לצלצל למוקד השירות שזמין 24/7 ב- 8255* ולדווח באותו הרגע. המוקד שלנו ינחה אתכם מה לעשות צעד אחר צעד.

    השתדלו לא לאחר בהחזרת הרכב, זה פוגע באופן מהותי באיכות השירות שאנו נותנים ללקוחות שלנו. במידה ואתם צופים שתאחרו. נסו להאריך את הזמנתכם דרך האיזור האישי באתר או התקשרו אל מוקד השירות שלנו שפועל 24/7 ב- 8255*.
    במידה והרכב לא יוחזר בזמן הקבוע בהזמנה, המערכת מחייבת אוטומטית ב 75 שקלים + שקל על כל דקת איחור כך שאנו ממליצים מאוד להגיע בזמן.

    יש לצלצל למוקד שלנו ב-8255* ולדווח על הנזק לפני הנעת הרכב ותחילת השימוש.
    בתום הדיווח יינתן מספר אישור אותו יהיה ניתן לרשום בדף הנזקים. במודל כיוון אחד הדיווח מתבצע דרך האפליקציה.

    יש לדווח למוקד שלנו שזמין 24/7 ב-8255* ולשלוח תמונה של מד הדלק על מנת שנוכל לפנות ללקוח הקודם. בכל הרכבים שלנו מותקן דלקן אוניברסלי. ניתן לתדלק בתחנות סונול, פז, דלק ו- TEN הקיימות, ובעבור תדלוק תקבל הטבה לנסיעה הבאה!

    אם רכב אחר תופס את החניה במהלך הזמנתכם או בתום ההזמנה יש לצלצל למוקד ב-8255*. נציגינו ינחו אתכם מה עליכם לעשות .

    החשבונית החודשית נשלחת אחת לחודש (עד לעשירי לחודש). החשבונית נשלחת במייל עם סיסמא. הסיסמא היא תעודת הזהות של בעל המנוי.

  • | תקלות

    נסו לבצע איפוס סיסמא על ידי לחיצה על “שכחתי סיסמה” . במידה ולא נשלח אליכם מייל היעזרו במוקד השירות בטלפון 8255*.

    אם אינך יכול להאריך הזמנה כנראה שמישהו הזמין את הרכב אחריך . להבא אנו ממליצים לשמור על טווח ביטחון של רבע שעה ומעלה על מנת לא להיות בלחץ ולאפשר הארכה במידת הצורך.

    כאשר נכנסים לרכב יש 3 דק’ להניע את הרכב. במידה ולא עשיתם זאת יש להעביר את הכרטיס החכם על גבי השמשה בשנית , לנעול את הרכב ולפתוח אותו מחדש. מיד לאחר הפעולה יש להניע את הרכב. במקביל יש לשים לב שהרכב על מצב PARKING , ההגה לא נעול והרגל על הברקס.
    במידה והבעיה לא נפתרה יש ליצור קשר עם המוקד בטלפון 8255*.

    אל דאגה, זוהי נורית חיווי ללחץ אוויר המעידה על כך כי אין איזון של אויר בין 4 הגלגלים. ראשית יש לבדוק כי לא מדובר בפאנצ’ר באחד הגלגלים, במידה ואין פנצ’ר כנראה שחסר אוויר באחד הצמיגים. מלאו אוויר באחת מתחנות הדלק. במידה והנורית עדיין דולקת צרו עמנו קשר ב-8255*.

    יש לעצור את הרכב ולדווח למוקד שלנו בטלפון 8255*. שים לב כי אם הנורה אדומה עם סימן קריאה ייתכן ובלם היד לא הורד באופן מלא.

    ראשית כל שים לב כי אתה ברכב הנכון בחניה הנכונה. במידה והפרטים נכונים וחופפים לאישור ההזמנה שנשלח אליך למייל אנא צור קשר עם שירות הלקוחות ב-8255* על מנת שנוכל לעזור בפתרון מהיר.

    יש לדווח למוקד באופן מיידי ולחכות להנחיות. באופן כללי אם נגרם פנצ’ר במהלך הזמנתכם עליכם לתקנו ולהחזיר את הרכב במצב תקין. ניתן להחליף לגלגל רזרבי ולקחת את הרכב לפנצ’ריה הקרובה למקום בו אתם נמצאים.

  • | עוד שאלות שאולי תרצו לשאול

    לא, הדלק עלינו! בכל הרכבים שלנו מותקן דלקן אוניברסלי. ניתן לתדלק בתחנות סונול, פז, דלק ו- TEN הקיימות, ובעבור תדלוק תקבל הטבה לנסיעה הבאה!

    כן. הזמנת רכב מותנית במינימום שעה.

    מצטערים, לא. הכרטיס אישי ואינו ניתן להעברה. אחרת, הביטוח לא מכסה את הנהג. ואתם הרי לא רוצים לנסוע בלי ביטוח. מה שכן, ניתן לצרף למנוי בן משפחה מקרבה ראשונה שיקבל כרטיס אישי משלו בעלות חד פעמית.

    אין צורך לחבר לטעינה את הרכבים- אנחנו נדאג לזה.

    ניתוק הכבל פשוט וקל. הוראות לניתוק תוכלו למצוא בבגאז’ הרכב.


המודל האדום
מחוץ לעיר
ראשל”צ | ירושלים | נתניה
חיפה | ת”א והסביבה | אשדוד

הורידו עכשיו
את האפליקציה


המודל הכחול
בתוך העיר
חיפה | נתניה
לפרטים
close slider



לפרטים ומידע נוסף




אני מסכים/ה לקבל הצעות למוצרים ו/או שירותים בדוא"ל ובמסרונים.